Monday, September 15, 2014

MRS - testimoni

Assalamualaikum


Alhamdulillah cuti sekolah sudah bermula. Mesti para ibu sedikit sibuk menguruskan anak-anak di rumah. Anak-anak pula seronoklah dapat bercitu seminggu. Bolehlah mereka merehatkan minda.

Hari ni saya ingin kongsikan beberapa kebaikan MRS. Itupun hasil perkongsian dari pengguna MRS yang membeli MRS dengan saya. Biasanya saya akan bertanyakan apakah kebaikan MRS yang mereka dapat. Alhamdulillah setkat ini pengguna MRS berpuas hati menggunakannya.

Saya tidak akan memaparkan nama-nama pengguna MRS kerana menghormati privacy mereka. Saya rasa cukuplah kita sekadar berkongsi pengalaman mereka menggunakan MRS.

Kebaikan 1 (merawat cagu)
Encik X selalu terkena cagu. Biasa terkena di ibu jari kaki. Kalau cagu menyerang, ibu jari kaki Encik X bengkak dan bernanah. Berjalan pun terhinjut-hinjut. Ambil masa berminggu-minggu untuk baik. 

Beliau kemudiannya menitikkan setitik MRS di cagu di satu malam. Berdenyut-denyut katanya seakan-akan sedang menarik semua bisa di kaki. Setelah menitikkan MRS selama 2 hingga 3 malam, cagu di ibu jari Encik X dah baik. 

Kebaikan 2 (Kurap)
Perut Encik A ditumbuhi kurap. Beliau selalu tergaru-garu kerana gatal sehingga merah dan pedih. Setelah beberapa kali menyapu MRS, kurap beransur baik. Tidak ada lagi kegatalan walaupun masih terdapat bekas kurap.

Kebaikan 3 (Tegang urat)
Pada suatu pagi, Pn M bangun tidur dengan tegang urat dibahagian betis. Beliau menyapu MRS dan urut sedikit ditempat tegang urat tadi. Setelah melakukan beberapa kali, ketegangan urat terus hilang.

Kebaikan 4 (gatal akibat chicken pox)
Kalau kita terkena chicken pox mesti gatalkan. Asyik nak garu-garu je. Apatah lagi anak-anak kecil. Anak Pn S yang terkena chicken pox selalu merengek-rengek sebab gatal. Pn S mencampurkan beberapa titik MRS dengan mandian anaknya. Alhamdulillah dengan izin Allah dapat mengurangkan kegatalan dan anak Pn S tidak lagi merengek seperti selalu.

In sya Allah saya akan berkongsi lagi kebaikan MRS di entri yang lain. Semoga semua mendapat manfaat darinya.


*********************************************************************************

Dapatkan sekarang set combo 30ml + 100ml serum dengan harga istimewa sempena sambutan kemerdekaan ke 57.

Combo : MRS 30ml + Serum
Harga asal rm 79.80
Promo Merdeka RM 70
Jimat RM 9.80
Tarikh promo : 25 Ogos - 30 Sept 2014

Jangan segan, jangan malu boleh sms/wasapp  019-6832397, Noriati walaupun sekadar untuk bertanya.



2 comments:

  1. Mula-mula saya ingatkan MRS ni keretapi laju kat Jepun.

    ReplyDelete
  2. Hehehe..janganlah macam tu kak... ;-)

    ReplyDelete

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015