Thursday, September 4, 2014

Mini reunion

Assalamualaikum


Ceritanya Sabtu, 30 Ogos lepas kami bekas pelajar  5 Sains 1 & 2 SMAASZA tahun 1992 yang tinggal di kawasan Kajang dah Bangi bersepakat mengadakan mini reunion. Mula-mula memang ramai jugaklah yang ingin turut serta tapi apakan daya, "Kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan". Akhirnya hanya 8 orang saja yang sempat berkumpul, termasuk seorang lelaki.

Maizura atau nama manja Ya bernurah hati nak jadi tuan rumah. Jadi hari tu kami semua berkumpul di rumah Ya di Bandar Bukit Mahkota. Setiap orang boleh membawa keluarga masing-masing. Kebanyakan dari kami mempunyai anak lebih dari 2 orang. Cubalah bayangkan kalau lebih ramai yang dapat berkumpul. Pasti gamat jadinya.

Seronok sungguh dapat berkumpul semula selepas lebih dari 20 tahun. Berborak, bergelak ketawa bila bercerita semula kisah-kisah dulu. Shima membuat kami tak kering gusi bila bercerita tentang kenakalannya semasa di asrama dulu. 

Saya, Shima dan Sobah (suami Shima) wakil dari kelas 5 Sains 1 manakala Ya, Noriah, Nor Hakimah, Zailawati dan Azura dari kelas 5 Sains 2. Walaupun kami dari kelas yang berlainan, kami semua rapat. 

 * Nor Hakimah baru je sampai

 * Ya, saya, Shima, Noriah dan Nor Hakimah

 * para suami pulak bersembang di luar

Hari tu sempat pulak mempromosi dan menjual MRS. Sebenarnya Shima dah lama juga menggunakan MRS. Jadi hari tu dia minta saya bawakan MRS kepadanya. Peluang tu saya ambil untuk mempromosi kepada kawan-kawan yang lain. Siapa lagi kalau bukan Shima yang menjadi testimoninya. Terima kasih Shima dan kawan-kawan kerana membeli MRS. Kalau nak tambah stok boleh bagitau nanti :).


Jam menunjukkan pukul 3 petang. Masing-masing sudah menyuarakan untuk balik tapi seorang lagi kawan kami belum sampai. Tersekat dalam kesesakan lalu lintas. Pukul 3.30 petang masih belum sampai juga. Kami buat keputusan untuk balik saja. Tapi Alhamdulillah, sempat juga berjumpa sekejap. Tak sempat nak berborak.

 * Kami bersama keluarga 

 * hanya sempat bergambar dengan Azura, tak sempat berborak

Tak puas rasanya berjumpa hari tu. In sya Allah jika diizinkan bolehlah kita adakan lagi reunion. Minta-mintak lebih ramai yang boleh turut serta lain kali. Semoga persahabatan kita semua akan terus berkekalan.


*********************************************************************************

Dapatkan sekarang set combo 30ml + 100ml serum dengan harga istimewa sempena sambutan kemerdekaan ke 57.

Combo : MRS 30ml + Serum
Harga asal rm 79.80
Promo Merdeka RM 70
Jimat RM 9.80
Tarikh promo : 25 Ogos - 30 Sept 2014

Jangan segan, jangan malu boleh sms/wasapp  019-6832397, Noriati walaupun sekadar untuk bertanya.



No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015