Thursday, February 20, 2014

Blog

Assalamualaikum

Lama sungguh rasanya saya tinggalkan blog ini tanpa ada entri baru. Bukan lupa untuk update tapi dalam kepala ni rasa kosong, tak tahu apa yang harus dikongsikan. Masih ingat kata-kata cikgu online saya yang kita sepatutnya sentiasa mempunyai entri baru supaya tidak akan mengampakan pembaca yang singgah untuk membaca entri-entri baru dan segar. Sesungguhnya saya telah menghampakan pembaca-pembaca blog saya ( walaupun tidak seramai mana :) ). Terima kasih kerana masih sudi singgah.

Alhamdulillah, telah hampir 6 bulan saya membina blog ini. Setakat ini saya cukup berpuas hati dengan blog ini dan sudah mula sayang dengannya. Rasa bersalah jika saya tinggalkan lama-lama tanpa entri baru. Yelah, blog inilah tempat saya mencoretkan semua perkara dari keluarga saya, anak-anak, resepi-resepi yang saya selalu masak untuk keluarga dan juga pengalaman saya dan keluarga ketika di Jepun. Semoga ianya memberi manfaat kepada sesiapa yang membacanya.

Semoga saya diberi kesihatan yang baik dan juga diberi "kerajinan" oleh Allah untuk sentiasa update blog ini dengan entri-entri baru dan bermanfaat. Doakan saya juga ye! Hingga jumpa lagi entri yang lain nanti. Janganlah segan untuk terus singgah dan membaca blog saya ini. Terima kasih semua.


2 comments:

  1. keh keh keh
    virus M ni berjangkit yaaaaa

    ReplyDelete
  2. Memang bahaya virus M nih..nasib baik belum merebak sepenuhnya..hehehe

    ReplyDelete

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015