Monday, April 28, 2014

Akmal Hamimi, 9 tahun

Assalamualaikum


26 April 2014,genaplah 9 tahun umur Akmal Hamimi atau lebih mesra dipanggil Angah . Bangun pagi Sabtu lepas muka Angah ceria je. Bila ibu dan abah wish "Happy Birthday", Angah peluk ibu dan abah sambil ucap terima kasih. Angah suka sangat 'birthday', tak kira siapa punya pun. Selalu menghitung hari kalau ada 'bitrhday' yang terdekat. Tak tahu kenapa. Padahal kami bukannya adakan parti atau bukan juga beri hadiah pun. Hanya makan kek bersama keluarga. Mungkin makan kek bersama keluarga dengan sebab 'birthday' tu dia rasa seronok kot.

Pernah tak anda semua dengar yang perangai anak kedua ni special dan pelik sikit?. Beberapa orang anak kedua yang saya kenal memang perangainya pelik sikit. Tapi something special tentang anak kedua ni ialah mereka independent. Macam Angah, walaupun perangainya selalu moody dan sedikit pemarah tapi dia independent dan suka menolong. Dia juga penyayang. Satu je perangai Angah yang saya tak suka dan harap dia boleh ubah ialah sikap suka ambil mudah dan sambil lewa.

* Angah sayang Adik

Angah satu-satunya anak saya yang dilahirkan berat iaitu 3.2 kg manakala yang lain semua bawah 3 kg. Angah cepat berjalan dan cepat bercakap berbanding dengan adik-beradik yang lain. "Angah fotogenik"' kata Acu. Memang betul, kalau dalam gambar, Angah nampak sweet je.

* Sejak kecik lagi dah pandai posing

Bagaimana dan siapa pun Angah, kami semua tetap sayang dan berdoa yang terbaik buat Angah. Sebagai ibubapa, kami nak yang terbaik untuk anak-anak. Semoga Akmal Hamimi aka Angah berjaya dan bahagia di dunia dan akhirat.

* Kami semua sayang Angah

"HAPPY BIRTHDAY 9th, ANGAH"


No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015