Sunday, April 20, 2014

Kenapa lama menyepi

Assalamualaikum

Sudah seminggu lebih blog saya ni terabai. Bukan sebab malas atau tidak ada cerita untuk dikongsi tetapi sedikit sibuk melayan tetamu yang bertandang ke rumah kami di Tokyo ni. Alhamdulillah Abah dan Mak serta Kak Long sekeluarga telah selamat sampai ke tanah air semalam.

Alhmadulillah tengah malam Sabtu lepas keluarga mertua saya telah datang ke sini. Jadi sepanjang minggu lepas, sebagai tuan rumah kami membawa mereka berjalan-jalan sekitar Tokyo. Keluar pagi dan balik dah petang atau malam. Kemudian masak dan makan bersama-sama. Bila dah malam, badan pun dah penat dan perlukan rehat. Jadi tak ada masa nak menulis blog.

Sebenarnya banyak cerita nak dikongsikan dengan pembaca semua. Insya Allah saya akan tuliskan entri tentang lawatan kami disekitar Tokyo. Saya meminta maaf  kerana membiarkan blog kesayangan saya ni "berhabuk". Jumpa lagi di entri yang lain.



No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015