Tuesday, April 1, 2014

Beg Shima

Assalamualaikum

Alhamdulillah hari ni siap jahit 2 biji yang ditempah oleh kawan baik saya masa sekolah dulu, Shima. Sejak saya memulakan perniagaan online ni (menjual Japanese Cotton dan menjahit beg), Shima banyak menyokong saya dengan membeli barang dari saya. Biasalah kita ni kan baru nak berniaga, jadi sokongan dari keluarga dan kawan-kawan tu penting.

Shima menempah sebuah diaper bag dan sebuah tote bag yang boleh beliau bawak ke mana-mana dan boleh membawa telekung solat sekali. Untuk diaper bag, beliau menyerahkan sepenuhnya kepada saya untuk menentukan fabrik dan design beg. Untuk tote bag pulak beliau mahu dari fabrik denim dan design terpulang kepada saya.

Saiz tote bag
20cm (tinggi) x 41cm (lebar) x 12cm (tapak)

 * Reben kuning sebagai penyeri, boleh dibuka jika tidak memerlukannya ( hanya brooch)

 *Terdapat satu poket besar dibahagian luar

*Satu poket berzip dan 2 poket slip

Saiz diaper bag
25cm (tinggi) x 32cm (lebar) x 12cm (tapak)

 *Fabrik gambar princess sesuai untuk anak perempuan Shima

 *Terdapat 2 poket bergetah di kiri kanan bahagian luar beg

 *Zipper closure

*Di bahagian dalam terdapat 2 poket bergetah dan 1 poket slip

Harap-harap Shima berpuas hati dengan jahitan saya ni. Terima kasih di atas sokongan padu Shima.


******************************************************

*Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai kelas Asas Blog dan Fanpage bolelah hubungi saya
  noriatisaud@gmail.com
*Ingin iklankan produk atau kedai anda? Iklankan di Sohodirectory
*Berminat dengan Japanese Cotton? Bolehlah ke From Japan With Love

Sehingga bertemu lagi. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015